wtorek, 14 lutego 2012

koktajl bananowo-kawowy

Rewelacyjny na drugie śniadanie, dodaje sporą dawkę energii i zaspokaja głód. Zamiast zwykłej kawy możemy użyć również z kawy zbożowej. 



Na dwie porcje:
  • 2 banany
  • 2 szklanki zimnego mleka
  • 2- 3 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • 2 łyżki cukru

Banana pokroić w mniejsze kawałki (kilka plasterków można zostawić do dekoracji), dodać mleko, kawę i cukier i wszystko zmiksować blenderem. Jeśli mamy blender, któremu niestraszny nawet lód i jest nam naprawdę gorąco, można dodać kilka kostek i zmiksować z pozostałymi składnikami.  Gotowy koktajl przelewamy do wysokiej szklanki. Ja dzisiaj dodałam trochę więcej kawy, bo potrzebuje, żeby mnie od razu na nogi postawiła, stąd ten ciemno brązowy kolor, normalnie jest nieco mniej czekoladowy. 

4 komentarze:

  1. no, a kofeina pobudza do działania.
    świetny ten koktajl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zachwycona koktajlem:) na pewno wypróbuje! tym bardziej, ze przyda mi się taki pyszny kopniak z rana:)

      Usuń
  2. jak banan i jak kawa.. to ja wielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam, piję praktycznie codziennie rano :)

    OdpowiedzUsuń