wtorek, 17 lipca 2012

Brokulowo, Pomidorowo, Makaronowo

Zakupiłam suszone pomidory, dlatego postanowiłam przyrządzić jedno z moich ulubionych dań. Jest bardzo szybkie w przygotowaniu, a najedzony człowiek chodzi potem przez dłuuugi czas. 



Składniki na 1 porcję:

  • 30g makarony razowego, pełnoziarnistego, świderki
  • 50g suszonych pomidorów
  • pół brokuła
  • oliwa z oliwek, sól

Pomidory suszone moczymy we wrzątku przez około 15 minut, do momentu aż staną się miękkie.
Makaron gotujemy w osolonej wodzie z dodatkiem oliwy z oliwek około 10 minut (przepis na opakowaniu). 
Brokuła wrzucamy do wrzącej osolonej wody i gotujemy. Czas gotowania zależy od naszych upodobań, ja wolę bardziej rozgotowanego, więc gotuję dłużej. 
Na koniec łączymy wszystkie składniki. Moim zdaniem wszystkie smaki idealnie się łączą, pomidory nadają charakteru i nie potrzeba żadnych innych przypraw. 




4 komentarze:

  1. Rewelacyjny makaron,właśnie taki lubię z warzywami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda,taki smaczny.....ja ostatnio kupiłam kolorowe gniazdka w Lidl i również podałam z warzywami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne danie, polaczenie suszonych pomidorow i brokulow jest pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brokuły i makaron to zdecydowanie moje upodobania smakowe. Do wypróbowania, bo z suszonymi pomidorami nigdy jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń