wtorek, 24 lipca 2012

Owsianka bez gotowania

Już od dawna zbierałam się aby zamieścić ten przepis. Owsianka to jedno z moich ulubionych śniadań, jednak teraz latem, kiedy jest bardzo ciepło gorąca owsianka mnie zniechęca do jedzenia. Przyjemnie ochłodzić się już od samego rana. Ilość składników wedle uznania, ja robię porcję dla jednej osoby w wysokiej szklance. Przyznaje, że ze wszystkich owsianek na zimno jakie robiłam najlepiej smakuje mi ta z malinami. Można zaszaleć i dodać kakao, banany, truskawki albo wszystko naraz. 




  • płatki owsiane
  • miód
  • mleko
  • dowolne owoce







Na spód wsypujemy płatki owsiane, zalewamy mlekiem, dodajemy łyżeczkę miodu, następnie układamy warstwę owoców ( u mnie maliny ). Na owoce ponownie wsypujemy trochę płatków, zalewamy mlekiem, dodajemy miodu i na sam wierzch  układamy maliny. Odstawiamy na noc do lodówki. Rano płatki powinny być miękkie i gotowe do jedzenia. 



2 komentarze:

  1. Latem taka owsianka jest właśnie najlepsza. Ta zaprezentowana przez Ciebie wygląda bardzo smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam kilka przepisów które czekają i czekają na publikację... ;) owsianka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń