niedziela, 12 sierpnia 2012

Owocowe śniadanie

Sezon na owoce cięgle trwa. Więc wykorzystuję te pyszności do codziennego śniadania. Moc witamin daje mi dużo energii na cały dzień. Borówki są pełne witamin, spowalniają procesy starzenia :), poprawiają wzrok, są źródłem błonnika i polecanym przez dietetyków owocem, który sprzyja utrzymaniu płaskiego brzucha :). O owocach goji czytałam już dawno. Dopiero teraz je nabyłam i nie żałuje. O ich właściwościach można by napisać całą rozprawkę. Smakują trochę jak rodzynki ale są bardziej kwaśne. Samo zdrowie. No i oczywiście czas przygotowania takiego śniadania jest krótszy niż pięć minut. A ja uwielbiam dania na szybko!






Składniki:
  • małe opakowanie jogurtu naturalnego
  • jedna nektarynka
  • pół opakowania borówek
  • łyżka musli
  • łyżka owoców goji

Jogurt wlewamy do miseczki, nektarynkę kroimy na kawałki i dodajemy do jogurtu. Wsypujemy borówki, musli i owoce goji. Mieszamy. Easy!





3 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie owocowe śniadania

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowe i pyszne śniadanie. W sezonie owoce mogłabym jeść w ramach każdego posiłku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie i kolorowo :) Tak jak lubię :D

    OdpowiedzUsuń