czwartek, 21 czerwca 2012

Białe szparagi na rukoli z sosem koperkowym

Nie jestem do końca przekonana do szparagów, bo ich obieranie i przygotowanie sprawia mi trudności, nie wiem czy to faktycznie jest trudne czy ja nie mam wprawy. Jedno wiem na pewno, smakują mi, więc dziś zjem je z apetytem :) Swoją drogą nie jadłam jeszcze zielonych szparagów muszę to nadrobić, bo na blogach roi się od wspaniałych przepisów, aż ślinka cieknie. 
To takie danie na szybko, foto też w dużym pośpiechu robione. 



  • opakowanie jogurtu
  • pęczek koperku
  • trochę szczypiorku
  • ocet balsamiczny, sól
  • białe szparagi
  • rukola
  • papryka suszona (niekoniecznie)
Koperek i szczypiorek siekamy, zalewamy jogurtem dodajemy odrobinę octu i soli i papryki suszonej, mieszamy i odstawiamy do przegryzienia się.

Szparagi obieramy, gotujemy. Umytą rukolę układamy na talerzu, na to kładziemy szparagi, można pokroić na mniejsze kawałki i polewamy sosem koperkowym. Ja na koniec posypałam jeszcze całość świeżym pieprzem.

Jak widać żadnej filozofii tutaj nie ma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz